英國星光大道Susan震撼全球!

英國星光大道 Susan Boyle 演唱 I Dreamed a Dream

樣貌普普的Susan大嬸,如何讓評審感動流淚。請看影片!



I dreamed a dream in time gone by
時光荏苒 夢境再次到來
When hope was high and life worth living
當時的我 希望滿懷 生命澎湃
I dreamed that love would never die
I dreamed that God would be forgiving
在我夢裡 真愛不渝 主愛無限
  
Then I was young and unafraid
當年的我 年輕無懼
When dreams were made and used and wasted
夢想荒唐 恣意浪擲
There was no ransom to be paid
當年的我 身無牽掛
No song unsung, no wine untasted
無歌不唱 無酒不歡
 
But the tigers come at night
清薄男子 趁夜襲來
With their voices soft as thunder
甜言蜜語 低沉如鳴
As they tear your hope apart
希望與期待 就此被撕裂摧毀
As they turn your dream to shame
夢想的實踐 如同笑話一般
 
And still I dream he'll come to me
然而 我仍企盼 他能歸來
That we will live the years together
與我共度 美好餘生
But there are dreams that cannot be
只是 總有美夢 無法成真
And there are storms we cannot weather
總有風暴 無法掌控
 
I had a dream my life would be
夢想生活 原是盡美盡善
So different from this hell I'm living
回到現實 卻如焦土地獄
So different now from what it seemed
差距之大 讓我無法想像
Now life has killed the dream I dreamed.
我的美夢 已被現實扼殺

請給我鼓勵==>

0 意見:

網誌封存